11 Temmuz 2011 Pazartesi

Panço'yla dördüncü gün


Bütün mesele tasmaymış!!!!!
Öğleden sonra tasmayı alıp Erkan'a götürdüm. İki delik daha açtı sağolsun. Bir koşu eve gidip yeni tasmayı taktım... Tüh, yanlış delik! Yürürken yine lambır lumbur sallanınca ve panço hafif inat edince uyandım. Sıkıştırma harekatı gerçekleştirildi. A!! Birden beni ciddiye almaya başladı. En rahat en keyifli yürüyüşümüzü yaptık! 
Ciddiyetin ölçüsü, ne ses ne ısrar ne de kararlılıkmış... Sağlam tutulduğuna inanmak istiyormuş!
Parkta oyun arkadaşı da bulduk! Yakında onları otoparklarında ziyaret edeceğiz. Birlikte rahatça oynasınlar diye... Sabah grup halinde sahile gezi yapıyorlarmış... Eyvallah! Biz de katılırız. Diğer üyelerle tanışalım da... Bir sorun çıkmazsa... Dişilere düşkün tabii doğal olarak... Eğer arada baskın büyük bir erkek varsa, rakip olursa, sıçtık! Gerçi bunlar kısır, belki olmaz. Beyinleri de kısır mıdır acaba? Göreceğiz. 

Bugünkü yeniliklerden biri de Erkan'ın hediyesi ödül kemiğini beş dakika içinde silip süpürmesi oldu. Daha önce verdiğimde hiç ilgi göstermemişti. Kıçına yer ettiğine inanmaya başladı galiba... Ya da ben inanmaya başladım. Her ikisi de deyip olayı kapatalım :)

Bir başka yenilik: Eve girdikten sonra ayaklarını sildirdi. Arka ayakta hafif bir direnç olsa da... dönüp elimi yaladı sadece... Isırsaydı ben de kıçını ısıracaktım! Sürü lideri benim ya... Dalaşırmışız mesela... Amma komik olurdu! 

Erkan geçen günlerde kehanet gibi bir laf etmişti... "Bir köpek lazım, sonra da bir papağan" dedi... Harbiden, kendini kafeste güvenceye almış birinin, olan bitenle dalga geçmesi lazım. Acaba ilk hangimiz yolarız onu? 

Ben önce yukardaki kadın gibi olmak istiyorum... Kediler ve köpeklerle... sonra diğerleri de gelir nasılsa... Tavuklar, ördekler... Hatta bir tilki.... (hayal etmekte ne zarar var?) 

Geleceği geleceğe bırakalım... Bugün keyifliydi... Tadını çıkartayım... Kedim kuru mama yemeyi bıraktı kendiliğinden... Tüyleri yumuşamış, kepeği azalmış... Bir ara bir yazı okumuştum... Kuru mamaların kediler için iddia edildiği kadar iyi olmadığına dair. veteriner " Kuru mamalar tahıl ağırlıklıdır, siz hiç tahıl silosuna doğru koşan kedi gördünüz mü?" diye soruyordu. Haklıymış. Oğlanın gelişi kızımın daha genç görünmesine neden oldu.  Sokağa hep bileklikle çıkardım... Artık takmıyorum. Sol omzumda ağrı vardı... Artık yok... Panço bana da yaradı... Kaslarımı çalıştırdım. dört günde böyle olursa  dört ayda neler olur acaba? Vay be! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder