11 Haziran 2015 Perşembe

Craftsy'nin gizli yeri :))

Tabii ki gizli değildi MDF ürünlerinin satıldığı dükkan, ama benim haberim yoktu yirmi adım ötedeki yerden... İstanbul'daki atölyeyi özlemle anıyordum ki, Craftsy'den boya alırken, bir müşteri sordu, ben de peşine takıldım... aman  aman! koskoca bir yer... raflar dolusu mdf ürünler... 



İşte o gün görür görmez aşık olduğum yumurta tutucu :) 
Haşlanmış yumurtaları bununla sofraya getirdiğinizi düşünsenize... 



rengarenk olmasını istedim. sabah kahvaltısı neşeli olmalı ki,gün de güzel geçsin. 


ayakların hepsi ayrı renk 



Eksik olmasın deniz de malzeme taşıyor bana... 
Bu tahta altındaki eskitme boyasıyla geldi... 



bu tahtanın alt boyası benden... 
Arkadaşım Püren balık istiyordu... 
Nazan'ın Tunustan getirdiği armağanını çok sevmiştim...
küçük bir örneğini uyguladım... 
minik çivi bulamadığım için yapıştırdım... Malzeme Efes Birası :))

Yaşasın geri dönüşüm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder