5 Temmuz 2011 Salı

kıllanmaya başladım...


Haberlerde birinci sırayı alıyor bu şike olayı... Sanki ilk kez duyulmuş gibi... kimsenin aklında yokmuş gibi... Milyarca doların döndüğü futbol piyasasında herkes helal süt emmiş gibi... Kimsenin zaferden başka bir şeyde gözü yokmuş gibi...  Bilmem kaç yıldır kendi sahasında bile FB ye yenilen bizim takımın da para yediğinden kuşkuluyum ben... FB'lilere sorarsan yokmuş "öyle birşey"... Sanırsın çok iyi futbol oynadıkları için yendiler! Hıh! 

Kıllanmaya başladığım mevzuu bu değil...  Seçim öncesi her tür hazırlığın yapıldığı belli. O zaman kimse sesini çıkartmamış. Müthiş bir plan. Kürdü, Türkü, tek yürek olur, takımına el atanları seçmezdi herhalde.  Futbolun Ergenekon"u hükümeti bitirirdi. Seçim sonrası yaşanan gerginlik de bu olayla ikinci haber durumuna düştü. Millet şike mike derken, herşeyi unuttu. Ya da daha önemli bir şey olursa aldırmayacak gibi geliyor bana... Başımızda bir kabak patlayacak ama, ne? 
Meclis farelere kaldı. Fırt diye bir anayasa yapar mı bunlar?
Yasa değerinde kararnameler falan gecenin bir yarısı zırt diye çıkar mı? 
Ne oluyor lan? Valla kıllanıyorum ben!

1 yorum:

  1. Gündem değiştirmek için futboldan daha iyi ne olabilir ki bu ülkede?? Yatıyoruz şike, kalkıyoruz teşvik primi...bu arada yemin kriziymiş,kazanılan haklarmış,millet iradesiymiş ne gam!! Üstüne üstlük bir de ortada dönen paranın Ergenekoncuları finanse etmek için kullanılabilme olasılığını dillendirdin mi al sana saadet zinciri...Geçenlerde gelen bir mail de aşağıda ki yeni fiil çekimi vardı...sanki yeri geldi :)
    BEN ............ Uyuyorum
    SEN ............ Uyuyorsun
    O ............ UYUMUYOR
    BIZ ............. Uyuyoruz
    SIZ ............. Uyuyorsunuz
    ONLAR ........ UYUMUYORLAR



    UYANDIĞIMIZDA ;
    BEN ............ Silivri’de
    SEN ............ Metris’te
    O ............ KÖŞK’TE
    BIZ ............. Yoğun bakımda
    SIZ ............. Mezarda
    ONLAR ........ HALA İKTİDARDA

    YanıtlaSil