14 Şubat 2011 Pazartesi

yeni biten yılbaşı hediyeleri...

Bir ay öncesinden başlamıştım hediyeleri hazırlamaya...  Hem hazırlayacaklarım çok olduğu için, hem kendimi tanığım için... Hep aynı işi yapmaktan sıkılırım. Araya tembellik payı koymuştum... Ama plan yaptığımızda yukardaki hemen onu bozmaya karar verir ya... Aynen öyle oldu. Birden beklenmedik gelişmeler oldu... Kendimi yoğun iş ortamında buldum... Elimdeki ahşap işleri de gıdım gıdım ilerlemeye başladı... Bitenlerin fotoğraflarını çekmek bile el aldı... Sahiplerine ulaştırmanın lafını bile etmiyorum görüldüğü üzere... Elbet bir gün...:)


Kedi Pufur Fatoş'un :) Çalıştığı için bana uğrayamıyor... Gelip hediyesini alması için kışkıtıcı olur belki  :))) Fotoğrafları çekmek de ayrı macera... Makineyi elime aldım... Piller hapı yutmuş... Yeni pil aldım, hatta bugün Ayşe tanık, onun önünde taktım pilleri... Yine aynı sorun... Pil değiştir deyip duruyor. Makine benimle zıtlaşıyor mu ne? Neyse... Ayşe'ye "sen çek, daha güzel çekiyorsun dedim... Rastgele bir şey çekti sehpanın üzerinden... O gittikten sonra ben çekmeye kalktım.. ı-ıh.. onun çektiği kuru limonlar ve narlar daha güzel...



İşte ispatı... Çok güzel görünüyorlar... Yeni pillerle Ayşe'ye çektirteceğim geri kalanları artık :))

1 yorum:

  1. aaaaaaaa hediyemi yayınlamışınnnnn. çoookkkk güzel,çok benzer. en kısa zamanda gelcem alcam. saol canım arkadaşım.

    YanıtlaSil