5 Şubat 2011 Cumartesi

Siyahın Dayanılmaz Cazibesi ya da Şam Şeytanı

Kendimi güzel bir şeyle ödüllendirmek istediğimde internette hayvan resimleri arıyorum. Ama ilk baktıklarım illa ki kediler...  Cat painting yazıp sizde deneyin. Görsel dosyalar bir gecede bitmiyor. İnanılmaz bloglar, inanılmaz sanatçılar ve inanılmaz güzel kedi resimleri var... Bu şam şeytanını ebsqart.com dan buldum. Cyra R. Cancel yapmış... İzin falan almadan hemen arakladım resmi... İsteyen varsa satışta bu resim... Adresini verdiğim siteyi ziyaret edip alabilirsiniz.

Ben gerçeğini istiyorum. Böyle kara bir şam şeytanı istiyorum :)
Blog listemde de harika kediler çizen bir sanatçı var...  Melek olmuş kedileri hem burnumu sızlattı hem  gülümsetti. Hiç yabancı dil bilmeden bu blogları izlemek baya matrak oluyor benim için... google çevirisiyle cümlelerin kafası patlarken, ben de gülmekten yarılıyorum :)

Yarın sıra şaşkın kediler de... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder