6 Şubat 2011 Pazar

Sadece kediler mi şaşkın?

Ben de şaşkınım!

RTE karikatüristlerden sonra blog yazarına açtığı davayla da "ülkesine demokrasiyi getirmek için elinden geleni ardına komayan" bir başbakan olarak tarihe geçmiş bulunuyor.

Barış Ünver, beyn.org blogunun sahibi, üniversite öğrencisi... Kim olduğu çok önemli değil. Önemli olan RTE ye dil uzatması. Öğrenci, köylü, işçi, sanatçı, şu an aklıma gelmeyen herkes ağzının payını aldı bu demokrasi havasinden... Başbakanın lafını "CHP, MHP ve terör örgütü ruh üçüzü oldular" lafına ithafen...  "Erdoğan ve Öcalan ruh ikizi" dediği için açılmış dava... Bence yanılmış, Öcalan'la değil, Hitler'le ruh ikizi o şahsiyet!

Ders kitaplarındaki demokrasi ve terbiye taınımını yeniden düzenleyecekler artık. Receb'e laf  söyleyen terbiyesiz ve anti-demokratik, kıç yalayanlar ise...

Blogda yazıyı bulsaydım, kopyalayıp kendi bloğuma da koyacaktım... Ve destek vermek isteyen her blogçuya, (yazıdaki fikirlere katılsın ya da katılmasın) bu yazıyı yayınlayın diyecektim... Kaç blog yazarına dava açabilirdi merak etmiştim. İlla ki bulurum  :)




Türkiye de yaşayan herkes, her sabah güne böyle uyanıyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder