17 Ekim 2010 Pazar

Yaptııııııııım!!!!!!!! Başardıııııııııım!

Azim ile sıçan, taşı delerimiş :))))))))
Salkımsöğüt'ün dediği gibi "ona değmiş buna değmemiş" yaparken, işler uzadı... Sonunda kumanda panelindeki Tasarım'ı açtım... Gagdetları karıştırdım... Anacım orda duruyorlar işte. Ne maharet istiyorsan, ahanda ordalar... İki tık tık, bir kaydet... aaa en aşşada kaldı... Dön yine geriye, al ordan commenti yukarıya sıkıştır... al ordan geniş geniş duran izlediğim blogları istediğin yere sıkıştır... Oh be... iki dakka!

At Tut Serbest! Bu sana kapak olsun :))) (Tabii orda yüzlerce yazar var, alınmayın, kapağı Caner'e sunuyorum :))))))

Salkımsöğüt saol, senin sayende kendime kıl oldum da çözdüm şu olayı... Daha bir sürü kıl, tüy var o sayfalarda... onlarda da gözüm var.. şimdilik bugünkü şenliği küçültmeyeyim diyorum... Sırayla el atarım...
Sen yine bir şeyler karıştırmışsın... yok nar dekupesi falan... Kışkırcam belki ama, nasıl yaptığını anlamadım ki... O yüzden sakin sakin duruyorum şimdilik... :))

2 yorum:

  1. Yahu ben bunu yapmıştım zaten. Ama mesel orası statik olrak kalıyordu. Bu yorum yazdıktan sonra bakacağım benimki girdi mi diye? Eğer girdiyse bana girmediyse sana kapak olacak yukarıda yazdıkların.

    YanıtlaSil
  2. Görüldüğü gibi hala "salkımsöğüt"ün yorumu nal gibi en tepede durmakta. Kapağın sende kalsın dokuz canlı kedi. Nasıl istersen öyle kullan :).

    YanıtlaSil