16 Eylül 2011 Cuma

teneke cenneti

Teneke ile yapılan herşeye bayılıyorum ya, müzedeki teneke oyuncaklara bittim! Plastik hayatımızı ele geçirmeden önce yapılmışlar... müthiştiler... 

Kolleksiyoncu ruhu var ben de... bunları biriktirebilirim.


Teneke sinema fikri nasıl? :)) resimler yan taraftaki kolla değişiyor. İçinde bir rulo var. Çizgi romanın zorlaştırılmış okuma tarzı denebilir :) 


Japonlar oyuncaklara el attığında onları işlevsiz bırakmıyor. Hareket ettiriyorlar. Bu hevesleri yüzünden sanırım   robotlara bu kadar düşkünler. bu kayak pisti de hareketli (imiş) 


Bu fareler ne çalıyor? O müziği öyle merak ettim ki! 


Sinemadan sonra bir tiyatro sahnesi... Böyle bir oyuncağın varsa ya oyuncu olursun ya da sıkı bir yönetmen ve yazar. 


İpler senin elinde... Hayatı sen yönetiyorsun. Yaşasın!

1 yorum:

  1. Benim teneke O303 Europa otobüslerim vardı...
    Bak nasıl hatırladım şimdi...

    YanıtlaSil