26 Ocak 2012 Perşembe

Kim demiş olmaz diye :)

Bir süredir kızımı kucaklayıp salona getirmeye başlamıştım. İşimin daha az olduğu salondan çok sık ayrılmayacağım zaman olduğu için geceleri seçiyordum. İlk getirdiğimde kız tırnaklarını kollarıma öyle bir geçirmişti ki, oturduğumda kucağıma yerleşsin diye tek tek ayırmak zorunda kalmıştım o iğne gibi tırnakları... 
Kendini rahat hissetmek için battaniyesinin altına girdi hemen. Bir kaç gün öyle devam ettik. 
oğlanın sevincini anlatmıştım zaten, "yaşasııın! mamaların kapısı açıldı!" deyip odasına daldı ve tüm mama tabaklarını tertemiz yaptı.  Şimdi kızın maması daha güvenli bir yere kondu. 
Birbirlerine çok fazla tepki göstermemeye başladıklarında, kız artık battaniye altına saklanmadan sereserpe yatmaya başlayınca divanda, gündüzleri de salona getirmeye başladım. 
Gece sereserpe yatan gündüz battaniye altına saklanır oldu. Işık farkı :)
Ve bugün... 
Kız battaniye altına girmedi, üstelik hiç beklenmedik bir biçimde eski divanına doğru harekete geçip oğlanın tüm dikkatini çekti. Çünkü o artık panço'nun divanı! 

Hiç umursamadan gidip yastığına yerleşti. Arkasından gelen oğlana haddini de bildirdi. 
Altı aydır ilk kez güneş gördü kızım :) 
Zalim olduğumu sanmayın, kaldığı odanın perdesini açtığımda yorgan altına saklanıyordu. Vampir olmaya karar verdi deyip perde açmaktan vazgeçtim ben de...


Puma Kılıklı ikili koltuğa el koyduğunda Panço'nun düşünceli hali.
 "El kadar kediye kaptırdık lan yatağı!"


Güneş fazla gelince diğer divana transfer oldu yarım saat sonra. 
Bu da "Ben işimi bilirim" bakışı...



Oğlum öyle mahzunlaştı ki, bir ödül bisküvisi verip gönlünü aldım. 
Her zaman yaptığı gibi koşturarak gitmedi koltuğuna... Usul usul yürüdü, koca bedeni izin verdiği ölçüde kibar çıktı bisküvisini yemeden önce bir yan bakış attı kıza. Evi, beni ve divanı paylaşmayı öğreniyorlar. 
Çok mutluyum bugün! Çoook!

Altı ayda bunlar olduysa... bir yıl sonra neler olur kimbilir?

3 yorum:

  1. fotoğrafları pek güzel çıkmış :)

    YanıtlaSil
  2. çünkü konu mankenleri güzel ablası :))

    YanıtlaSil
  3. benim bir kedim ve köpegim var ikiside sokaktan geldiler.Önce köpegim zeytinle tanıştık daha sonrada karlı bir günde pisiyi kurtardık soguktan :)) ilk baştan beri hiç yadırgamadılar birbirlerini neyseki.hatta pisi zeytinin koynuna girmeden uyumuyor bile :)

    YanıtlaSil