10 Mart 2011 Perşembe

tuhaf

Harbiden tuhaf şeyler oluyor...

Geçen gün blogumu açtım, sadece mahkeme yazısını gördüm.

Kıl yumağı oldum...

Az önce açtım... Aa!

Ani gelen iyiliğe alışık değilim... Kuşku sardı birden...

Üstelik hesabımı bile sorgulamadan giriş yaptım. Tuhaf değil mi?

Yasak mı kalktı? Yoksa Kebikeç beni korumaya mı aldı :)

Bu arada diğer blogların bir yerlere taşındığını görüyorum da... Nereye taşındıklarını anlamadım.

Bu soğukta taşınamam.. Bahar gelsin öyle...

Neyse... herşey yoluna girmiş gibi görünüyor... Yarın ne olacağı belli olmaz tabii...

Kar tatili de olabilir ya da bir arkadaşın face sayfasına yazdığı gibi, "Üzmez'in tahliyesi nedeniyle"  tatili de...

Bİrinci nedenle olursa, çocukları rahat bırakın sokağa çıksınlar...

İkinci nedenle, hemen eve sokun, Üzmez sokakta...

1 yorum:

  1. Sırf bloga yazıları yüklemek, arkadaşlara yorum yazmak için her hafta yurtdışına çıkıyorum. :)

    YanıtlaSil