31 Aralık 2012 Pazartesi

MUTLU YILLAR!!!


Kalbinizi unutmayın bu yıl!
Onu sevgiyle, neşeyle, güzellikle besleyin!
Sigara içseniz bile dokunmaz o kalbe! 
Hayata dokunun.
Hayatın size dokunmasına izin verin.
Koşul koymayın!
Geleni sevinçle karşılayın!
Vardır bir bildiği yukardaki hazretin.
Genellikle dalga geçtiği sanılsa bile... 
İşini biliyor diye umun :)


Benim kalplerim yerine ulaşmaya hazır. 
Hepsini yetiştiremedim ama... daha koca bir yıl var önümde... acelem ne?

Tanıdık tanımadık... herkesi seviyorum (kavga edebildiklerimi daha çok) ve kucaklıyorum. 

Puma Kılıklı, Panço ve Ateş Kaptan da hepinizi yalıyor!

3 yorum:

  1. sana da mutlu,şanslı,neşeli yıllar olsun arkadaşım...

    YanıtlaSil
  2. a_li_tosun02 Ocak, 2013

    Ben de aynı dileklere katılıyorum.Ne kadar yaratıcısın.Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  3. Benim için diledikleriniz sizin de başınıza gelsin emi! :)

    YanıtlaSil