5 Eylül 2012 Çarşamba

Ateş Kaptan'ın Seyir Defteri 3


Bu koca ayıya bayılıyorum ben! 
Garip sesler çıkarınca hala ödüm patlıyor ama... Homurdanması o kadar da kötü değil. 
Yerim ben seni, yerim! 


Burda kuş var, biliyor musun? Kafese koymuşlar...
Alırım ben onu. Görünce bağırıyor ama... Yaprakların arkasından şöyleee... 


Ne yedin sen? Ağzın feci  kokuyor aslanım! 
Dişlerini fırçala oğlum arada bir. 


İşte öyle! Bir tokat atarım, burnunu sıvazlamak zorunda kalırsın!
Aman bu cadı yine kızdı bana! Yok gözüne dikkat edecekmişim de... yok burnuna tırmık atmayacak mışım da... Ya bırak erkek erkeğe oynuyoruz şurda. 
Kızlar anlamaz!


Bir tek bu büyükanneyi halledemedim. Nedir bu aga yaa... 
Yastığın arkasına atmasam kendimi parça pinçik edecek beni! 
Kaç kez tuzak kurdum, üstüne atladım... Her seferinde dayağı yiyen ben oldum!
Büyükanneymiş! On kaplan gücünde valla. Bir dişi daha çıkmış güya... Tek dişi kalmış...
Ne faydası var? Bütün tırnaklar yerinde maşallah! 
Ulan kıçımı sığdıramadım bir türlü!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder