16 Ağustos 2012 Perşembe

Ateş Kaptan'ın seyir defteri...


O elindekiyle ne yapıyor bu? Versene bana onu! Fotoğraf makinesi mi? Bir yerime batacak mı? İyi... Ver ben de çıtırdatayım onu. Versene be! Vermezsen ısırım! Hiyyyt!
Kapı çalıyor! Ben toz oluyorum ahbap! Gel gelmiş!
Yemezler, geçen gün nerdeyse verecektin beni! 
İstemiyorum arkadaş ya! Ben iyiyim burda! 
Paralarım bak. Aynen o günkü gibi kan revan içinde bırakırım seni! Bırakma beniiii! 
Ha, iğneci mi geldi. İyi aman! Kim bu adam ya! İkide bir gelip canımı yakıyor. 
Panço denen dev bunun hakkından gelemiyor mu? O kadar hırlıyor, tehdit ediyor falan.
 Onun da ağzını bağlayıp sıkıştırıyorsun köşeye. 
Valla korkulur senden ama... Ben bırakmayacağım seni. 
Eğlenceli burası... Isırılcak çok yerin var. 


Yine ne oldu yahu? Ne bağırıyorsun? Karnımı serinletiyorum burda. Oynuyorum! Hışırdıyor bunlar... Senin gibi bağırmıyorlar. Bırak! Bırak ensemiii! Haaa, oyun mu oynuyorduk! Burdan oraya mı koşayım! İşte!! yine topraktayım! Yahu şu ensemi tutmasan! Kıpırdayamıyorum bak! Aaa, kanepeye uçuyoruuum! Kondum, koştum... Bak yine burdayım!
Aa, benim oyun kutum nereye gitti? 
Saksı mı? Onun adı bu mu? İyi nerde o? 
Hmmm... Biraz bekle oraya da tırmanırım! 
Oyun kutusu yoksa ben de ağaca çıkarım!
OOOO! kükredi bu! Evdeki büyükanneden daha beter bağırıyor! 
Ne olmuş tırmandıysam, bak ne güzel duruyorum dalın üzerinde!
Yuca? O ne be? Devrilmez korkma, eğildi biraz... bana merdiven oldu ... Rahat oldu! Yaa kaldırma bunu da...
Oh canıma değsin, evde koyacak yer bulamadın di mi?
Evet öyle, ben her yerde bulur tırmanırım ona... 
Tırnaklarımın kaşıntısına da iyi geliyor biliyon mu?


Büyükanneyi bağırıttırayım biraz da!
Bak bak bak, nasıl gırrrlıyor! 
İlk geldiğimde bana bağırırken sesi kısılmıştı...
Üç gün cik cikledi... 
Geçenlerde de öyle açmış ki ağzını çenesi yerinden oynadı. 
bu evde iki dişi var, ikisi de cadı!
Biri enseme yapışır, biri tırmıklar!
Hepsinin hakkından geliyorum. 
O kocaman yaratığın da... Ama bazen ödümü patlatıyor.
Mamasını koklamaya gidiyorum, öyle bir bağırıyor ki, dünya başıma yıkılıyor.
İşte o zaman ensemden yakalanmaya hiç itirazım olmuyor. 
Hadi bakalım, gidiyoruz. Oda hapsi... Neyse yemeğimi de verdiler. 
O cehennem zebanisi yemeğini bitirene kadar bir de uyku çekerim.
(tam uyuyorum, ne güzel sarılmışım tüylü örtüme, tüyleri benimkiler gibi beyaz ve yumuşak... kardeşlerimle uyuduğum günlerdeki gibi... geldi o büyük cadı, ne işin var burda yahu? ben sana kapıyı aç diye seslenmedim ki, efendim benim maceralarımı yazıyormuş da, gelip sevesi tutmuş... Aaa, ne güzel ısıracak bir kol geldi önüme... Bir güzel kemirirsin... Nereye? Ha, yazı bitmedi. iyi bitince gel çıkar beni... O zamana kadar uykumu almış olurum. Valla yapmıcam bir şey, moruğu da rahat bırakacağım, o koca ayıya da pençe atmayacağım, seni de ısırmayacağım... ama dayanamıyoruuum yaaaa!)


İşte bu var ya! beni deli ediyor azizim.
Ne menem bir kuştur anlamadım ki... yerde yürür, tavanda yürür... 
Koş Allah koş! Hep benden önde... Şimdi durmuş tam bööööle yavaş yavaş gidiyoruuuum HOP
başka yerde... 
Dilim bir karış dışarı çıkıyor, ama azimliyim! Bir gün mutlaka yakalayacağım.
Yahu bu kuşun kafesi galiba büyük cadının elinde... 
Onu mu kovalasam! 
Kaçma! Kaçma! 
şu elini bi... 


3 yorum:

  1. müthiş anlatım, cadının eline sağlık :)çok eğlendim yaa..seyir defterinin diğer sayfalarını da okumak istiyorum... (büyükanneyle fotoğraf da çok güzel, bayramda elini öpsün belki araları düzelir :))

    YanıtlaSil
  2. Oyy Oyy Oyy yerim ben bunları vallahi yerim.. Bunlar ne müthiş böyle...
    Böyle güzel bir bloğunuz varmış neden benim haberim yokmuş..:))
    Ben de geldim burdayım artık..:)
    Benim de 1 kedim ve 2 köpeğim var. Hep birlikte mutlu mesut yaşıyoruz. Hayvan delisiyim. Bildiğiniz delisi yani..
    Tanıştığıma da nasıl mutlu oldum bilemezsiniz. Artık bloğunuzun müdavimiyim.. Kurtuluş yok..:))
    Siz de eğer benim miniminnacık henüz bebek bloğuma buyurur gelirseniz inanın çok çok memnun olurum..
    Çok çok selam ve sevgilerimle..:))
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin Miyav kedicik :) Coşkulu gelişine bayıldım. Blogunu da gezdim ama, izleyici kabul etmiyorsun galiba... nasıl abone olacağımı bilemedim :)

    YanıtlaSil