19 Şubat 2012 Pazar

Yedi ayda neler değişti...


Başka bir şeyler yazmaya niyetim vardı. 
Fotoğrafları tararken Panço'mun eski resimlerini gördüm... 
Yukardaki sokaktan ilk geldiği gecenin sabahı... eve sokup doğru balkona götürmüştüm. Önüne suyunu koydum ve kapıyı kapattım. Hemen yattı. O uyudu mu bilemem, ama ben sabaha kadar gözümü kırpmamıştım. "Ben ne yapıyorum? Evde kedi var. tamam, köpek seviyorsun ama, bu kadar büyüğüyle nasıl başedersin? Huyunu suyunu bilmezsin... Yaşını bile bilmiyorsun, eve uyum sağlayacağı ne malum? Egzaması var diyorlar, ya kediye geçerse? Yoluk yoluk bir hali var, ya uyuzsa?" 

Hiç bir sorunu yokmuş garibimin. Sabah verdiğim kedi mamasını yaladı yuttu. Sonra yıkama, yağlamaya götürüldü. Ancak ondan sonra odaya girebildi. Zaten Pumakılıklım, çoktan divanın altında yerini almıştı. Evi kısa zamanda ele geçirdi Panço.


İki gün sonra da bu hale geldi güzelim benim... Ufaldı! Şimdiki bilgim olsaydı, o yoluk yoluk duran tüyleri bir fırçayla hallederdim. Altından gelen tüyler yumuşacıktı çünkü...  O da farkındaydı tabii ki nasıl şabalak göründüğünün... :))  

Temmuz sıcağında güneşi engelleyecek tüylerden yoksun bıraktık yaratığı. İnsanlar genellikle "A, onlar çok rahat ediyor, ferahlıyorlar!" diyor ama, asla doğru değil. Aralardaki ince, küçük tüyler  hem güneşi hem de soğuğu engelliyor. Bizim gibi soyunmaya ihtiyaçları yok onların. 
Yazın sadece hortumla yıkayacağım hazreti :) Ne hale gelirim göreceğiz. 


Ve....
Şimdiki hali Panço'mun. Tevekkeli aniden karşılarına çıktığımızda irkiliyor bazıları. Bayaa adama dönmüş, Fizik olarak tabii. Ruh olarak o zaten adamdı :)
Bu aralar yapılan traşın yol yol görüntüsüyle azıcık bozuk görünüyoruz yine... Önemli değil, o kadar hızlı döküyor ki tüylerini zibidi... iki ay sonra cillop gibi olur. 
Bugün kaçmadan fırçalattı kendini. Yine küçük bir yastık dolduracak kadar kıl çıkardık. Ne kadar fırçalarsam fırçalayayım, etrafta uçuşan tüylere engel olamıyorum. Eskiden kızla yarışırdım. Onun tüyleri benim saçlarım... 
Bazen birinciliği ben alırdım. Uzunluk avantajıyla tabii... Panço geldikten sonra ikimiz de masum kaldık. 
Şampiyon Panço! 
Pamuk tarlası gibi boynuna, kıçına el at, bir tomar krem rengi yumuşacık tüy topla! 
Toplarız. Eğlenceli aynı zamanda.
İyi ki geldin hayatıma len! 

4 yorum:

  1. Kedilerin resimlerin olduğu site benzeri bir şeyler aradım bulamadım. iyisi mi siteyi gösterme, kıskanmasın durduk yerde.

    YanıtlaSil
  2. hayatımıza katılma şerefini bizlere bahşeden 4 ayaklı dostlarımız olmasa hayat ne kadar boş ve anlamsız olurmuş diye düşündüm yazını okuyunca ben Fıstık'dan öncesini anımsamıyorum artık o hep bizimleydi sanırım...Panço da hep seninleydi...

    YanıtlaSil
  3. sıcak duygular veriyorsunuz bana ailecek :)

    YanıtlaSil
  4. Sağol Binnur :)

    Ojeperest, senin şansın kedinin sonradan gelmesi olmuş. Ben o manzarayı hiç göremeyeceğim herhalde ama, birbirlerine saygılı davranmaları bile mutlu ediyor beni. Geçen gün burun buruna koklaştılar. Ağzım kulaklarımdaydı :)

    YanıtlaSil