12 Aralık 2010 Pazar

Yaz-ama-mak üzerine...


Bu aralar yazamıyorum. Kafamda yazılıyor bir şeyler de... elim klavyeye gitmiyor. Ben de hem kafamı hem elimi güzel işlerle oyalıyorum. Yılbaşı hediyeleri hazırlıyorum dostlarıma...

Güzel işlere başlamışken, internette bulup kaydettiğim güzellikleri sizinle paylaşmak istedim. Yılbaşı  ağacımı çoktan süsledim. Bu yıl kendimi kırmızı hissediyorum. Bu güne kadarki en yalın yılbaşı ağacı oldu... Sadece ışıklar ve kırmızı elmalar... Sade ve etkili... Aralık'ın pagan ruhuna uygun ... Baharı ve bereketi karşılamaya uygun...  Yukardaki resim gibi... Keşke hangi siteden bulduğumu kaydetseymişim... Büyük olasılıkla country art sitelerindendir...

Yakında yaptığım işlerin fotoğraflarıyla hava atacağım :)) Şimdiye kadarki aşamadan hoşnudum... bittiğinde  aynı duyguları arkadaşlarım da hisseder diye umuyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder